[Propozycja] World Edit

Oto moja propozycja o tym aby dodać inne cmd world edita.

Komendy zostały przeze mnie stestowane na trybie singleplayer, było ich znacznie więcej. Osobiście uznałem, które nie powinny zostać dodane. Te przedstawione tutaj są przydatne

 

*Testowałem na serwerze czy są takie* A potem testowałem na single by dowiedzieć się które wykluczyć*

Za wszelkie błędy, przepraszam. 
Oczywiście komendy są dla osób z vip oraz rang wyżej na trybach > Creative oraz  Epic Creative 

Permisje raczej nie problem dodać, więc nawet sam piorun mogłby to dodać.



PRZEMIESZCZANIE SIĘ

//unstuck - przenosi Cię na górę, w pierwsze wolne miejsce (np. jak jesteś w ścianie).

//ascend - przenosi cię 1 poziom w górę.

//descend - przenosi cię 1 poziom w dół.

/thru - przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.

ZAZNACZANIE

//shift <ilość> [kierunek] - przesuwa zaznaczenie o daną ilość kratek w kierunku w który jesteś zwrócony (wybranym kierunku).

//contract <ilość> [kierunek] - zmniejsza zaznaczenie o daną ilość kratek w kierunku w który jesteś zwrócony (wybranym kierunku).

//contract <ilość> <ilość w drugą stronę> [kierunek] - zmniejsza zaznaczenie w dwie strony (np. góra i dół) w wybranym kierunku.

//outset <ilość> - powiększa zaznaczenie o daną ilość kratek w każdą stronę.

//inset <ilość> - zmniejsza zaznaczenie o daną ilość kratek w każdą stronę.

//distr - wyświetla listę z jakich bloków się składa zaznaczenie oraz w jakich ilościach.

SCHEMATY

//schematic list - wyświetla listę schematów.

//schematic save <nazwa> - tworzy schemat z tego co mamy w schowku.

//schematic load <nazwa> - wczytuje schemat do schowka (ważne są wielkości liter).

//schematic delete <nazwa> - usuwa schemat.

EDYTOWANIE ZAZNACZENIA

//line <blok> [wielkość] - tworzy przekątną w zaznaczeniu (działa tylko na //sel cuboid).

//center <blok> - wyznacza środek zaznaczenia.

//outline <blok> - obudowuje zaznaczenie danym blokiem.

//faces <blok> - tworzy w zaznaczeniu podłogę, ściany i sufit.

//overlay <blok> - okrywa zaznaczenie danym blokiem.

//forest <typ> - tworzy las w zaznaczeniu.

//hollow - tworzy dziurę w zaznaczeniu pomijając wszystkie dziury/jaskinie (je zostawia z 1 warstwą bloków).

//flora - tworzy rośliny w zaznaczeniu (zależne od podłoża, np. trawa, czy kaktusy)

TWORZENIE

//hpyramid <blok> <wielkość> - tworzy pustą piramidę.

//pyramid <block> <wielkość> - tworzy wypełnioną piramidę.

//fillr <blok> <promień> [głębokość] - tworzy półkulę (jeśli damy mniejszą głębokość od promienia, będzie od spodu ucięta).

EDYTOWANIE TERENU

//fill <blok> <promień> [głębokość] - wypełnia dziurę.

//pumpkins [wielkość] - tworzy 'las' dyń.

//forestgen [wielkość] [typ] [gęstość] - tworzy las.

/removeabove [rozmiar] [wysokość] - usuwa wszystkie bloki nad głową (możemy też ustalić do jakiej wysokości).

//removebelow [rozmiar] [głębokość] - usuwa wszystkie bloki pod stopami (możemy też ustalić do jakiej głębokości).

//drain <promień> - wysusza wodę/lawę w której się znajdujemy.

/snow [promień] - ośnieża teren oraz zamraża wodę.

/thaw [promień] - usuwa śnieg oraz zamienia lód w wodę.

/green promień  zamienia dirt na trawę.

//replacenear <rozmiar> <id z bloku> <id na blok> - zamienia w danym rozmiarze dany blok na inny.

//removenear <blok> [rozmiar] - usuwa dany blok z okolicy.

NARZĘDZIA

//cycler - ustawia narzędzie do zmieniania bloków(?).

//deltree - ustawia narzędzie do usuwania latających drzew.

//tree [typ] - ustawia narzędzie do tworzenia drzew.

//repl <blok> - ustawia narzędzie do podmieniania bloków.

//lrbuild <blok pod lpm> <blok pod ppm> - ustawia narzędzie do budowy.

//floodfill <blok> <wielkość> - ustawia narzędzie do podmieniania bloków.

//farwand - ustawia narzędzie do dalekiego ustawiania punktów (tylko 1, drugi działa tylko po kliknięciu na blok)

PĘDZLE

//br clipboard - włącza pędzel do wklejania (małych rzeczy) ze schowka.

//br forest <kształt> <wielkość> <gęstość> <typ> - tworzy pędzel do robienia lasu.

//br lower <kształt> <wielkość> - włącza pędzel do robienia wgłębień.

//br paint <kształt> <wielkość> <gęstość> <funkcja> <inne> - włącza pędzel malowniczy.

//br raise <kształt> <wielkość> - włącza pędzel do wypiętrzania gór.

//br set <kształt> <wielkość> <blok> - włącza pędzel setujący.

//br sphere <blok> [wielkość] - włącza pędzel tworzący kulę.

/mat <blok> - zmienia materiał pędzla.

INNE

/biomelist - wyświetla listę dostępnych biomów.

//searchitem <id/nazwa> - szuka item po nazwie/id z listy itemów w minecrafcie.

Sorry, że długa jest propozycja.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-11-2019, 18:00:49 PM przez Panther_PK.)

[Obrazek: Webpnet-gifmaker__2_]
Zareaguj
Odpowiedz
Napracowałeś się z tym, jestem na TAK   oczywiście nie tylko z tego powodu Wink

[Obrazek: giphy.gif]








Zareaguj
Odpowiedz
Yes

[Obrazek: 300807127144201.gif]
Zareaguj
Odpowiedz
Przypomnij sobie że jest to SERWER a nie SINGLEPLAYER. Tutaj wykorzystywane są dane z maszyny Creative, nie twojego komputera. Jest wystarczająco dużo komend WorldEdit. Dodanie dodatkowych może sprawić wzniesienie obciążenia, a co za tym idzie lagów. Gracze są nieprzewidywalni, a z dodatkowymi zabawkami mogliby robić sztuczne użycie zasobów jedną komendą.

(09-11-2019, 22:28:30 PM)Rocki Mapping napisał(a): Napracowałeś się z tym, jestem na TAK   oczywiście nie tylko z tego powodu Wink

Znalazłem dosłownie te same komendy w tym samym stylu na sąsiadującym forum, przeklejone ;p

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2019, 02:00:15 AM przez Kamil335.)

Zareaguj
Odpowiedz
Do //br sphere, //repalcenear  jest przecież dostęp

Ja tam nie widzę potrzeby, aby dodać permisje do tych komend dla graczy. Będą oni jeszcze tego nadużywać i powodować lagi lub szkody. Co do schematów. Administracja je ma, więc gracze niepotrzebnie mieli, by do nich dostęp. Jak ktoś chce naprawdę pobudować i używać wszystkich komend, to niech robi to na singlu.


[Obrazek: NQZkrjv.gif]

1
Zareaguj
Odpowiedz
Jestem na TAK

Zareaguj
Odpowiedz
(10-11-2019, 01:54:07 AM)Kamil335 napisał(a): Przypomnij sobie że jest to SERWER a nie SINGLEPLAYER. Tutaj wykorzystywane są dane z maszyny Creative, nie twojego komputera. Jest wystarczająco dużo komend WorldEdit. Dodanie dodatkowych może sprawić wzniesienie obciążenia, a co za tym idzie lagów. Gracze są nieprzewidywalni, a z dodatkowymi zabawkami mogliby robić sztuczne użycie zasobów jedną komendą.

(09-11-2019, 22:28:30 PM)Rocki Mapping napisał(a): Napracowałeś się z tym, jestem na TAK   oczywiście nie tylko z tego powodu Wink

Znalazłem dosłownie te same komendy w tym samym stylu na sąsiadującym forum, przeklejone ;p
Podaj dowód

[Obrazek: giphy.gif]








Zareaguj
Odpowiedz
@Kamil335 Ja wziąłem z innego forum tylko te opisy komend, i ich kategorie, ale sprawdzać, sprawdzałem. A animejowa. To po prostu na epic creative mogłoby być tylko te inne od wand dla wyższych rang. Proste dość. Jak na razie gracze nie wywalają serwa poprzez //set czy //brush przynajmniej ja tego nie widzę. Nie wiem po co by mieli zaczynać z tym.

[Obrazek: Webpnet-gifmaker__2_]
Zareaguj
Odpowiedz
Pomyśl, po co ci kolejne 1000 komend na serwerze jak wykorzysta je może 5 osób które i tak będą budować na single player, bo wiedzą że budując coś większego narażają się na złodziejstwo swoich prac. Dodanie tych komend nie ma absolutnie ŻADNEGO sensu. A co do lagowania, nie laguje sie //set bo się średnio da, inne komendy mogą być ciekawsze.

Zareaguj
Odpowiedz
Jestem dokładnie tego samego zdania co animejowa.
Na nie ;x

[Obrazek: ezgif-2-a9472a42bb00.gif]
Zareaguj
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości