ItemShop McLista Minecraft-List


Archiwum Shoutboxa
avatar
Na jaki czas sergi przejmuje imp? PS spowaznialem Big Grin
avatar
?
avatar
Alchi
avatar
Sergi, jestem chory przejmujesz dowodzenie nad imperium jakvy sie coś działo w imp ważnego to pisz do mnie na PW.
avatar
MonsterPajak ;o Znam go juz tak dlugo i tu powraca z reklama
avatar
witam ;d
avatar
Xd
avatar
Woo sry ide spać wbije jutro o 10-11
avatar
Alchi mozesz grac na kompie na VC?
avatar
Elo
avatar
Alchemist10 elo wrocilem po miłej podróży xd
avatar
Bry
avatar
Dzień dobry
avatar
Canar345 a jak ktos nie lubi plackow ?
avatar
Cześć
avatar
Siema Pietrek
avatar
Czesc, hmm moze tez kiedys konkurs zrobie o nwm Svip Packa ale to jeszcze w planach wszystko xD
avatar
avatar
Elo
avatar
Elu